Våra paket är transportförsäkrade, om produkten är fraktskadad vid leveranstillfället rekommenderar vi dig att anmäla det omgående till vår Kundservice: info@kulturlampan.se Har du möjlighet ta gärna någon bild på emballage och skador. Det är bra om foto på emballaget tas direkt, innan man packat upp också.
För att vi ska kunna reklamera skadan behöver vi anmäla transportskadan till DHL inom 1-3 dagar. Vi är därför tacksamma om du anmäler skadan inom denna tid till oss.
Vi kommer att ombesörja en ny leverans kostnadsfritt för dig som kund så att du får en felfri produkt.
Om fraktskadan är synlig på det yttre emballaget är det viktigt att du påpekar detta vid mottagandet av paketet. För att reklamationen mot DHL ska kunna hanteras korrekt måste du spara emballaget, adresslappen samt eventuell pall som kom med den fraktskadade försändelsen.
En beställning som är felaktigt expedierad rekommenderar vi dig att anmäla det snarast möjligt till vår Kundservice. En ny korrekt leverans kommer då att ske till dig per omgående utan extra kostnad. Kundservice: info@kulturlampan.se